Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady zwrotu

Marketing Teoria i przykłady

16,10 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Autor:

Opis

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.- od AutorówPlacet 2011, ISBN: 978-83-7488-162-3, 160x240, 392 s., oprawa miękka

Szczegóły Produktu

Placet
16063
1 Przedmiot

Podobne

(Jest jeszcze 16 innych tytułów w tej kategorii)