Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza reklamacji (do pobrania)

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Dedalus.pl, ul. Okaryny1/lu, 02-787 Warszawa, tel. 22 415 90 90

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta nr tel. 22 415 90 90, adres e-mail: antykwariat@dedalus.pl, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.


 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Dedalus.pl, ul. Okaryny1/lu, 02-787 Warszawa, tel. 22 415 90 90

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym koszt zwrotu towaru ponosi Zwracający.

Wzór formularza zwrotu (do pobrania)